sábado, 30 de agosto de 2008

FERRY



DURANT AQUESTS ULTIMS DIES NO HI HA HAGUT MASSA FEINA AIXI QUE APROFITANT LA VISITA DE L'ANA M'HE DIDICAT A FER EL GUIRI TOTAL. AQUESTA FOTO LA VAM FER AL FERRY QUE VA A STATEN ISLAND QUE ES EL QUE AGAFA LA GENT DE LA ILLA I ELS QUE VOLEN VEURE DE GRATIS L'ESTATUA DE LA LLIBERTAT DE PROP. DONCS RES, JA ENS PODEU IMAGINAR A LA PATTI SMITH I A MI AMB ELS PANTALONS CORONEL TAPIOCA I LES SANDALIES DE TREKKING TOT EL DIA A MUNT I AVALL AMB LA GUIA A LA MA!

AVUI AL VESPRE ARRIBA L'AINA PRECIOSA......

3 comentarios:

me dijo...

que ja casi sóc aquí!!!!!!!!

aiaiaiaiai

quins nervis, jiji

petonets, amors!

Anónimo dijo...

Hola Pareja!
Os leo un monton y escribo menos je!
Que bien! cuando vaya a New york tendre amigos allí y no haré tanto el guiri. Ademas podreis anunciar que llega un amigo y super diseñador de barcelona, que es Basco y muy bueno. Y vuestros nuevos coleguis estarán super emocinados... ;)

Un Besote de Andrea tambien que está morenisima despues de dos semanitas en un par de islas griegas que os encantarían. Ya hiremos ya ....

Ibon

Anónimo dijo...

Espero que tot vagi molt bé per la ciutat que mai dorm. Jo vaig arribar molt bé del viatge, una mica cansada i amb ganes de tornar a trepitjar les amèriques. Pero ara toquen altres coses: estudiar i treballar per poder disfrutar d'unes altres vacances l'estiu que ve i si pot ser... lluny de Barcelona, que després d'estar quasi un mes rodejada d'alts edificis veig a la meva ciutat natal com una maqueta, com si jo hagués entrat en una caseta de nines... jajaja!!
Molts petons i espero que tingueu mil coses per fer!